Розпочатиemoji-rocket:icon

Відповімо на усі запитання

+38 (097) 095-88-13emoji-phone:icon

Відповімо на усі запитання

Ключові навички для успішної кар’єри у ХХІ столітті

Категорія:
Батькам
Дата публікації:
18.02.2022
Ключові навички для успішної кар’єри

Сьогодні більшість процесів автоматизуються, і світ дедалі частіше нагадує фільм «Я, робот». Тому великі компанії потребують не так наших знань, як особистісних навичок або soft skills. Те, як швидко ми адаптуємося до нових умов, генеруємо ідеї та вміємо спілкуватися.

 

Дослідження на тему особистісних навичок проводилися ще в 60-х роках у США, а сам термін «soft skills» почав використовуватися в 90-х. Зараз же від відповідей на питання «Чого ви прагнете досягти через рік? Як ви справляєтеся з труднощами?» — залежить 50-60% успіху на співбесідах. 

 

Генеральний директор Tesla Ілон Маск також переконаний, що для кар’єрного успіху співробітнику необхідно працювати саме над «м’якими навичками».

 

7 ключових навичок ХХІ ст

  • Емоційний інтелект

«У будь-якій незрозумілій ситуації — лягай спати». Знайомо?😴 Насправді так працює один із захисних механізмів нашої психіки. Тому в сучасному стресовому світі потрібно розуміти свої емоції й помічати реакції організму на різні фактори. 

 

Важливо залишатися оптимістом, у якого склянка завжди напівповна. Негативні думки, страх лише сковують і перешкоджають кар’єрному успіху🙊 

 

  • Комунікація (Емпатія)

Ми вчимося комунікації все своє життя. Використовуємо різні мовні конструкції при спілкуванні вдома з батьками, продавчинею в магазині, листуванні в соцмережах тощо.

 

✔️Найважливішою частиною комунікації редакція «Forbes» вважає емпатію або вміння співпереживати. Наприклад, емпатія допомагає визначити поганий настрій у друга чи подруги та зарадити цьому🍫

 

  • Лідерство

Бути лідером означає переймати ініціативу на себе: пропонувати ідеї та відповідати за їхню реалізацію. Людина, яка готова «вести за собою», повинна вміти оцінювати ситуацію, передбачати ризики, домовлятися з командою та швидко вирішувати конфлікти.

 

✔️Відчуття лідерства зароджується ще в школі: на спортивних змаганнях, шкільних олімпіадах, на посаді старости класу.

 

  • Гнучкість/ Адаптивність

Подібно до погоди, яка змінюється щогодини та щодня, змінюються цілі й умови в компаніях. І дуже важливо бути флюгером, який повертається за вітром 💪

 

✔️Пригадайте, як швидко ви звикли до дистанційного навчання? Це й буде показником вашої адаптивності.

 

  • Критичне мислення

Критично мислити — це вміти аналізувати задачу та знаходити оптимальне рішення. Це поєднання логіки, креативності, спостережливості, комплексного підходу. 

 

✔️Для розвитку навичку можна прочитати спеціальну літературу: М. Атавар «Креативність. Використовуй нестандартні рішення кожен день», М. Микалко «Злом креативу. Як побачити те, що не бачать інші».

 

  • Самоменеджмент

Сучасна людина повинна балансувати між сім’єю, кар’єрою, спортом, хобі та відпочинком. Як це зробити? Тільки за допомогою тайм-менеджменту — управління своїм часом та ефективне його розподілення.

 

✔️Наприклад, голова Apple Тім Кук встає близько 4 ранку, снідає, відповідає на важливі листи. Протягом дня робить основну роботу та знаходить час для спорту. У вихідні їздить на велосипеді чи піднімається в гори з сім’єю. 

 

  • Екологічне мислення

Популярності набирає «екологічне мислення». Воно формується ще в школі: поливання рослин у класі, висадка квітів і дерев на шкільній території. В інших країнах: проведення Дня Землі, сортування сміття, суботники, відмова від пластику. 

 

Розвиток цих навичок допоможе адаптуватися до будь-яких життєвих ситуацій і піднятися на вищу кар’єрну сходинку.

11-А.com.ua використовує cookie для персоналізації сервісів і аналітики користувачів. Продовжуючи використовувати даний сайт, ви підтверджуєте свою згоду на використання файлів cookie та умови публічної оферти. Ми серйозно відносимось до захисту персональних даних.